FamilyNes fordele

Bliv medlem i FamilyNes

FamilyNes giver dig adgang til eksperter, unikt indhold og mange andre fordele.

Få massor av klubbförmåner – helt gratis

Få adgang til klubfordele - helt gratis

Pojke äter mat

MyExperts

Karin er her for at svare på dine spørgsmål efter dit barn er fyldt 6 måneder. Som medlem kan du sende dine spørgsmål direkte og få svar på mail.
Kvinna med barn i famnen

Følg dit barns udvikling

Vi følger din graviditet, din fødsel frem og videre ind i småbørnsårene med personlige nyhedsbreve.
Erbjudanden

Unikke tilbud og konkurrencer

Få adgang til eksklusive tilbud, konkurrencer og materialer tilpasset din graviditet og babyrejse.

Dine instinkter, vores støtte

Det første bad. Den første mad. Den første tand. De første skridt. En babys første 1000 dage definerer meget af, hvad han eller hun vil blive i fremtiden. Når du er forælder, er enhver støtte velkommen.

Ofte stillede spørgsmål

Hvor gammel skal mit barn være for at jeg kan blive medlem?

Generelle spørgsmål

Nestlé FamilyNes er for gravide kvinder og forældre med børn op til tre år.
 

Jeg har født tidligere end forventet, hvordan ændrer jeg mit barns fødselsdag i klubben?

Generelle spørgsmål

Når du er logget ind i klubben, kan du klikke på "Profil" i højre hjørne. Når du har klikket, kommer du til "Min profil", hvor du kan ændre dit barns fødselsdata.

Jeg er gravid igen, og jeg er allerede medlem i FamilyNes - hvordan opdaterer jeg min profil?

Generelle spørgsmål

Først og fremmest, tillykke og held og lykke! Når du er logget ind via din profil, kan du se en blå panel oppe i højre hjørne. Tryk på "rediger profil", når siden kommer op. Her kan du opdatere din status og tilføje et barn eller graviditet mere. 

Jeg kan ikke logge ind?

Generelle spørgsmål

Kontroller, at dit tastatur ikke er indstillet til Caps Lock. Din kode skal indeholde mindst 8 tegn, herunder mindst: et lille bogstav, et stort bogstav, et specialtegn og et tal. Du kan altid ændre din kode. Det gør du ved at logge ind, øverst til højre. Hvis det ikke virker, kan du sende en e-mail til XXX

Jeg får ingen medlemsbekræftelse?

Generelle spørgsmål

Har du tjekket dit junkmail- og spamfilter? Nogle gange kan systemgenererede e-mails opfattes som junk af mailprogrammet. Virker det ikke, kan du sende en mail til: forbrugerkontakt@dk.nestle.com

Jag har fået nyt mobilnummer

Log ind på din konto og opdater dit mobilnummer under rediger profil.